Promocja -10% z kodem 10PROMO
service@artforma.gr
Γράψτε μας ένα mail
Ας μιλήσουμε μέσω του Messenger
Ας μιλήσουμε μέσω του Whats app

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός καθρέφτη AmbientLine και ενός καθρέφτη PremiumLine?

Οι καθρέφτες PremiumLine διακρίνονται από το περίβλημα, το χρώμα του οποίου μπορεί να προσαρμοστεί στο δικό σας χρώμα. εσωτερικό σας. Το φως πέφτει μόνο στο πρόσωπο που στέκεται μπροστά από τον καθρέφτη. Με το AmbientLine καθρέφτη, το φως διαχέεται στον τοίχο πίσω από τον καθρέφτη, δημιουργώντας μια λάμψη στο τοίχο.


Ποιος τύπος φωτισμού είναι κατάλληλος για την εφαρμογή μακιγιάζ?

Ο φωτισμός που χρησιμοποιείται στους καθρέφτες PremiumLine θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα για το μακιγιάζ εφαρμογή. Η λύση που χρησιμοποιείται διατηρεί το φως πλήρως εστιασμένο στο πρόσωπο μπροστά από τον καθρέφτη.

Είναι δυνατόν να παραγγείλετε έναν καθρέφτη/μια ντουλάπα προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας?

Όχι, όλα τα πιθανά μεγέθη είναι διαθέσιμα.

Ποιες είναι οι μέγιστες και οι ελάχιστες διαστάσεις ενός καθρέφτη που μπορεί να παραγγελθεί?

Όλα τα διαθέσιμα μεγέθη είναι διαθέσιμα στη δημοπρασία. Το μικρότερο μέγεθος στο οποίο μπορούμε να κατασκευάσουμε έναν καθρέφτη είναι 50 εκ πλάτος και 50 εκ ύψος. Ωστόσο, το μεγαλύτερο δυνατό πλάτος του καθρέφτη είναι 200 εκ και το ύψος είναι 100 εκ.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των διαφόρων μοντέλων καθρεφτών?

Κάθε καθρέφτης από την προσφορά μας έχει μια μοναδική ονομασία, π.χ. L01, η οποία υποδεικνύει την εφαρμοσμένη μοτίβο φωτισμού. Χάρη στην ευρεία γκάμα είναι δυνατόν να ταιριάξει το σχέδιο και το σχήμα του καθρέφτη με το στυλ του δωματίου.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του L62 και του L58;

Στο μοντέλο L62, ο φωτισμός βρίσκεται μόνο στη δεξιά και στην αριστερή πλευρά του καθρέφτη- στο μοντέλο L58 διαθέτει ενσωματωμένο φωτισμό σε όλες τις πλευρές.


Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των μοντέλων L01 και L49?

Σε αυτά τα μοντέλα η διαφορά έγκειται στο πάχος του μοτίβου - στο L01 το μοτίβο γύρω από το καθρέφτη έχει μήκος 3 εκ και στο L49 έχει μήκος 2 εκ.


Δεν μπορώ να επιλέξω αξεσουάρ στην ιστοσελίδα. Γιατί δεν μπορώ να επιλέξω όλα τα αξεσουάρ?

Εάν, αφού κάνετε κλικ στο επιθυμητό αξεσουάρ, εμφανιστεί ένα από τα ακόλουθα μηνύματα: "αξεσουάρ είναι αποκλειστικά" ή "το μέγεθος του καθρέφτη είναι πολύ μικρό" - σημαίνει ότι σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος προϊόντος δεν μπορούμε να εγκαταστήσουμε τα επιλεγμένα αξεσουάρ ή ότι τα επιλεγμένα αξεσουάρ περιέχουν το ίδιο λειτουργίες, π.χ. τόσο ο σταθμός όσο και το ρολόι παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα ώρα.

Μπορώ να επιλέξω τη θέση των αξεσουάρ?

Τα αξεσουάρ που έχουν επιλεγεί για τον καθρέφτη θα εγκατασταθούν ανάλογα με τη θέση που επιλέχθηκε κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης, δυστυχώς δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν τα αξεσουάρ σύμφωνα με την αίτημα του πελάτη.

Πώς ανακτά ο σταθμός πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα ημερομηνία και ώρα?

Για τον προσδιορισμό του ακριβούς χρονικού συγχρονισμού, χρησιμοποιείται ένα ραδιοσήμα DCF, το οποίο είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη.

Πού μπορώ να βρω μια περιγραφή των αξεσουάρ?

Μια περιγραφή των πρόσθετων στοιχείων μπορείτε να βρείτε σε κάθε δημοπρασία, κάτω από τον διαμορφωτή.

Πόσα ηχεία είναι εγκατεστημένα στον καθρέφτη και στο ντουλάπι? Ποια είναι η ισχύς των ηχείων?

Εγκαθιστούμε 2 ηχεία στα προϊόντα μας. Η ισχύς των ηχείων είναι 3 W.

Πόσα W ανά ώρα καταναλώνει το στρώμα θέρμανσης?

Το χαλί 40 x 30 εκ καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια - 0,02 W ανά ώρα.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του σταθμού S6 και του WiFi?

Οι συσκευές διαφέρουν κυρίως ως προς την εμφάνιση. Οι κατασκευαστές έχουν επίσης χρησιμοποιήσει διαφορετικές τεχνολογίες: ο σταθμός S6 λαμβάνει τα δεδομένα καιρού από έναν εξωτερικό ασύρματο αισθητήρα, ο οποίος πρέπει να τοποθετηθεί π.χ. σε ένα περβάζι έξω από το παράθυρο, ενώ ο σταθμός WiFi απαιτεί σύνδεση με την εφαρμογή WISEMIRROR, η οποία μεταφέρει τα δεδομένα που λαμβάνονται από το από το διαδίκτυο.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Smartscreen και Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Μέγεθος οθόνης 10,5" 10"
Ψήφισμα 1080p 1080p
Μέγεθος ηχείου Does Όχιt apply 7,6 x 9,5 εκ
Ομιλητής Ενσωματωμένο στον καθρέφτη Ενσωματωμένο στον καθρέφτη
Έλεγχος συσκευής Στυλό γραφίδας (περιλαμβάνεται) Χειριστήριο (περιλαμβάνεται), Smartphone
Διατίθεται σε τύπους καθρέφτη PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Ναι Ναι
Κάμερα Ναι Όχι
Διαθεσιμότητα εφαρμογών Εφαρμογές που υποστηρίζουν το Android Εφαρμογές συμβατές με το Chromecast 4
Σύστημα Android Chromecast 4
Κατασκευαστής Samsung Google
Φωνητικές εντολές Όχι Tak
 

SmartPanel

Μέγεθος οθόνης 10,5"
Ψήφισμα 1080p
Μέγεθος ηχείου Does Όχιt apply
Ομιλητής Ενσωματωμένο στον καθρέφτη
Έλεγχος συσκευής Στυλό γραφίδας (περιλαμβάνεται)
Διατίθεται σε τύπους καθρέφτη PremiumLine
Wifi Ναι
Κάμερα Ναι
Διαθεσιμότητα εφαρμογών Εφαρμογές που υποστηρίζουν το Android
Σύστημα Android
Κατασκευαστής Samsung
 

SmartScreen

Μέγεθος οθόνης 10"
Ψήφισμα 1080p
Μέγεθος ηχείου 7,6 x 9,5 εκ
Ομιλητής Additional Sony portable Ομιλητής
Έλεγχος συσκευής Χειριστήριο (περιλαμβάνεται), Smartphone
Διατίθεται σε τύπους καθρέφτη AmbientLine, PremiumLine
Wifi Ναι
Κάμερα Όχι
Διαθεσιμότητα εφαρμογών Εφαρμογές συμβατές με το Chromecast 4
Σύστημα Chromecast 4
Κατασκευαστής Google και Sony

Διαθέτει ο φωτιζόμενος μεγεθυντικός καθρέφτης ξεχωριστό διακόπτη για την ενεργοποίηση του φωτισμού?

Όχι, ο φωτισμός γύρω από τον μεγεθυντικό καθρέφτη είναι συμβατός με τον καθρέφτη το φωτισμό του καθρέφτη, πράγμα που σημαίνει ότι ελέγχεται από τον ίδιο διακόπτη.

Πώς ενεργοποιείται το στρώμα θέρμανσης?

Ο τάπητας ενεργοποιείται από έναν ειδικό διακόπτη αφής, ο οποίος βρίσκεται στην επιφάνεια του καθρέφτη.

Γιατί όταν επιλέγω Dual Color, δεν μπορώ να επιλέξω έναν επιπλέον διακόπτη?

Το χειριστήριο DUAL ελέγχεται από ένα τηλεχειριστήριο που λειτουργεί ως διακόπτης. Αυτό σημαίνει ότι όταν ο καθρέφτης είναι συνδεδεμένος με σταθερό ρεύμα, ο φωτισμός μπορεί να ελεγχθεί με τηλεχειρισμό. Τότε δεν είναι απαραίτητος ένας πρόσθετος διακόπτης στον καθρέφτη.

Γιατί υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα φωτιστικά μάρκας Phillips?

Προσφέρουμε βασικό φωτισμό και φωτισμό μάρκας Philips για να ικανοποιήσουμε και τους πιο απαιτητικούς χρήστες. Η μάρκα προϊόντα της μάρκας διαθέτουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με τα τυπικά led.

Is card payment possible?

Of course, payment by card is possible through PayPal (option does Όχιt require registration in the Σύστημα).

Η πληρωμή απέτυχε, τι πρέπει να κάνω?

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την έγκριση μιας συναλλαγής, στείλτε email στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου πληρωμής?

Δυστυχώς, η αλλαγή του τρόπου πληρωμής είναι δυνατή μόνο με την εκ νέου υποβολή της παραγγελίας σας και επιλέγοντας τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής.

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου; Γιατί δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα?

Η προθεσμία ολοκλήρωσης της παραγγελίας αναφέρεται στην προσφορά και στη σύνοψη της παραγγελίας. Τα προϊόντα που προσφέρουμε δεν είναι διαθέσιμα στην αποθήκη - προετοιμάζουμε κάθε προϊόν ξεχωριστά. Χάρη στο γεγονός ότι είμαστε παραγωγός και παράγουμε είδη για μια συγκεκριμένη παραγγελία, οι πελάτες μας κερδίζουν την ευκαιρία να εισάγουν πολλές διαμορφώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα.

Πόσο κοστίζει η ναυτιλία?

Η αποστολή για προπληρωμένες παραγγελίες είναι δωρεάν.

Είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σε άλλη χώρα?

Φυσικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εκ των προτέρων για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες..

Πώς εξασφαλίζονται τα αγροτεμάχια?

Ασφαλίζουμε κάθε πακέτο για τη μεταφορά. Ο υαλοπίνακας καλύπτεται από ένα προστατευτικό φύλλο που αποτρέπει τις γρατζουνιές. Οι γωνίες του καθρέφτη προστατεύονται από ειδικά καλύμματα από καουτσούκ που απορροφούν τους κραδασμούς. Συσκευάζουμε τον προετοιμασμένο καθρέφτη σε κουτί από χαρτόνι, προσαρμοσμένο για τη μεταφορά γυάλινων προϊόντων.

Είναι δυνατή η παράδοση ενός πακέτου σε ένα σημείο παραλαβής δεμάτων?

Λόγω των μεγάλων διαστάσεων των εμπορευμάτων, δεν είναι δυνατή η παράδοση του πακέτου στο σημείο συλλογής?

Παρήγγειλα δύο προϊόντα, αλλά έφτασε μόνο το ένα πακέτο. Πού είναι το υπόλοιπο προϊόν?

Στέλνουμε κάθε προϊόν σε ξεχωριστές συσκευασίες. Εάν έχουν παραγγελθεί δύο προϊόντα, θα φτάσουν ως εξής δύο ξεχωριστές αποστολές.

Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο συναρμολόγησης και λειτουργίας?

Μπορείτε να βρείτε τόσο τις οδηγίες συναρμολόγησης όσο και τα εγχειρίδια προϊόντος στη διεύθυνση www.artforma.com/manuals

Γιατί δεν βρήκα το έγγραφο αγοράς στη συσκευασία;?

Για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, δεν παράγουμε περιττά απορρίμματα χαρτιού. Στέλνουμε το τιμολόγιο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί στην παραγγελία κατά την αποστολή του πακέτου.

Τι τροφοδοτικό πρέπει να προετοιμάσω για τον καθρέφτη? Πόσα καλώδια τροφοδοσίας χρειάζονται για σύνδεση?

Τα προϊόντα μας απαιτούν τροφοδοσία 230V. Ανάλογα με την επιλεγμένη διαμόρφωση, ο αριθμός των καλωδίων ποικίλλει. Αξίζει να θυμόμαστε ότι αξεσουάρ όπως ένας μετεωρολογικός σταθμός, ένα ρολόι χρειάζονται ένα σταθερή ανεξάρτητη τροφοδοσία ρεύματος. Καλό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας εκ των προτέρων για να καθορίσετε το απαιτήσεις για το συγκεκριμένο προϊόν σας.

Περιλαμβάνει το προϊόν υλικό τοποθέτησης?

Περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για την εγκατάσταση των προϊόντων.

Πώς μοιάζει η συναρμολόγηση?

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την εγκατάσταση μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπό μας: https://artforma.com/manual


okna

Έχουν εγγύηση τα προσφερόμενα προϊόντα? Ποια είναι η περίοδος εγγύησης?

Ναι, προσφέρουμε διετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα.

Τα παραγγελθέντα προϊόντα δεν μου ταιριάζουν - τι μπορώ να κάνω?

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παράδοση. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με για να συμφωνήσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής του προϊόντος και των επιστροφών. Θα σας ήμασταν πολύ ευγνώμονες αν μπορούσατε παρέχετε έναν λεπτομερή λόγο για την επιστροφή.

Τα προϊόντα που παρήγγειλα έφτασαν κατεστραμμένα - τι μπορώ να κάνω?

Εάν παρατηρήσετε κάποιο ελάττωμα στη συσκευασία (π.χ. διαβροχή, ζημιά στη γωνία, τρύπα στο κουτί), ρωτήστε το ταχυμεταφορέα να κάνει μια αναφορά ζημιάς. Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά, τραβήξτε φωτογραφίες της συσκευασίας με ένα ορατό αριθμό της φορτωτικής, καθώς και φωτογραφίες του περιεχομένου της συσκευασίας, και στη συνέχεια στείλτε τις στείλτε μας.

Έχω στείλει καταγγελία - πότε θα λάβω απάντηση?

Τις καθημερινές απαντάμε στα μηνύματα εντός 24 ωρών το πολύ. Χειριζόμαστε τις υποβολές που αποστέλλονται μέσω του Σαββατοκύριακο/διακοπές chroΌχι λογικά όταν επιστρέψετε στην εργασία σας.

Δείτε τις κριτικές μας στο  

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη παρουσίαση του περιεχομένου, για να διασφαλίσουμε την ομαλή και ασφαλή λειτουργία του ιστότοπου και για στατιστικούς σκοπούς. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε αυτόν τον μηχανισμό στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο εδώ.