paypal
Σημαντική πληροφορία! Η τεχνική βοήθεια, η αποστολή και η παραγωγή συνεχίζονται χωρίς καθυστερήσεις. Οι παραγγελίες θα παραδοθούν εντός των προθεσμιών που αναφέρονται στο κατάστημα!

Κανονισμοι

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

I. Ορισμοί

Οι όροι που χρησιμοποιούνται σημαίνουν:

1. Πελάτης - φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανισμός χωρίς νομική προσωπικότητα στον οποίο οι νομικές διατάξεις παρέχουν ειδική δικαιοπρακτική ικανότητα, που υποβάλλει την παραγγελία.

2. Καταναλωτής - σύμφωνα με το άρθρο 22[1] του Αστικού Κώδικα είναι το φυσικό πρόσωπο που τελεί με τον επιχειρηματία μια δικαιοπραξία που δεν έχει άμεση σχέση με την οικονομική ή επαγγελματική δραστηριότητά του.

3. Αστικός Κώδικας - ο νόμος της 23ης Απριλίου 1964 (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» αριθμός 16, στοιχείο 93, όπως έχει τροποποιηθεί).

4. Κανονισμοί - οι παρόντες Κανονισμοί που ορίζουν τους γενικούς όρους πώλησης και τους κανόνες ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα Artforma.

5. Ηλεκτρονικό κατάστημα (κατάστημα) – ιστότοπος διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://artforma.gr/ μέσω του οποίου ο πελάτης μπορεί ειδικά να υποβάλλει παραγγελίες.

6. Αγαθό - προϊόν που παρουσιάζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

7. Σύμβαση πώλησης – η σύμβαση πώλησης αγαθών όπως αυτή ορίζεται στον Αστικό Κώδικα η οποία συνάπτεται μεταξύ της Artforma και του πελάτη και προβλέπει τη χρήση του ιστότοπου.

8. Ο νόμος περί των δικαιωμάτων του καταναλωτή - ο νόμος της 30ης Μαΐου 2014 περί των δικαιωμάτων του καταναλωτή (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» του έτους 2014 στοιχείο 827).

9. Ο νόμος περί της ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών - ο νόμος της 18ης Ιουλίου 2002 περί της ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» αριθμός 144, στοιχείο 1204, όπως έχει τροποποιηθεί).

10. Παραγγελία – η δήλωση βουλήσεως του πελάτη που σκοπεύει άμεσα στη σύναψη της σύμβασης πώλησης, και η οποία ορίζει ειδικότερα το είδος και τον αριθμό των αγαθών.

II. Γενικές προβλέψεις

1. Οι παρόντες κανονισμοί ορίζουν τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και είναι διαθέσιμοι στην ακόλουθη διεύθυνση: https://artforma.gr /.

2. Οι παρόντες Κανονισμοί είναι οι κανονισμοί στους οποίους αναφέρεται στο άρθρο 8 του νόμου περί της ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών.

3. Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα Artforma στη διεύθυνση https://artforma.gr/ το λειτουργεί η εταιρεία FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, Karpicko, 64-200, Karpicko, ΑΦΜ: 9231729378, Στατιστικός αριθμός επιχείρησης «REGON»: 381749814. Η οικονομική δραστηριότητα έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφόρηση για την Οικονομική Δραστηριότητα (CEIDG) που τηρείται από τον αρμόδιο Υπουργό για θέματα οικονομίας.

4. Οι παρόντες κανονισμοί ορίζουν ειδικότερα:

- τους κανόνες εγγραφής και χρήσης λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

- τους όρους και τους κανόνες ηλεκτρονικής υποβολής παραγγελιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

- τους κανόνες σύναψης συμβάσεων πώλησης που προβλέπουν τη χρήση των υπηρεσιών οι οποίες παρέχονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

5. Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι δυνατή εφόσον πληρούνται από το τηλεπικοινωνιακό σύστημα του πελάτη οι ελάχιστες τεχνικές προϋποθέσεις, οι οποίες είναι οι εξής: Πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google Chrome, Internet Explorer, Opera κλπ.).

6. Με σκοπό τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος ο πελάτης πρέπει, με δικά του μέσα, να αποκτήσει πρόσβαση σε έναν υπολογιστή ή σε τερματικό εξοπλισμό με πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

7. Σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις η Artforma διατηρεί το δικαίωμα περιορισμού της παροχής υπηρεσιών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος σε πρόσωπα άνω των 18 ετών. Σε αυτή την περίπτωση οι πελάτες θα ενημερωθούν για τα παραπάνω.

8. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στους παρόντες κανονισμούς ανά πάσα στιγµή μέσω του σύνδεσμου που βρίσκεται στην κεντρική σελίδα του ιστότοπου https://artforma.gr/, να τους κατεβάσουν και να τους εκτυπώσουν.

III.  Όροι χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος

1. Η εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι προαιρετική. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την παραγγελία του χωρίς να κάνει εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αφού διαβάσει τους παρόντες όρους και τους αποδεχτεί.

Η εγγραφή θα εκτελεστεί αφού συμπληρώσετε και αποδεχτείτε το έντυπο εγγραφής που είναι διαθέσιμο σε μια από τις ιστοσελίδες του καταστήματος.

Προϋπόθεση για την εγγραφή είναι η αποδοχή του περιεχομένου των κανονισμών και η παροχή των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που επισημαίνονται ως υποχρεωτικά.

Η Artforma μπορεί να στερήσει από τον πελάτη το δικαίωμα χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και να περιορίσει την πρόσβασή του εν μέρει ή εν όλω στους πόρους του ηλεκτρονικού καταστήματος με άμεση ισχύ σε περίπτωση παραβίασης των κανονισμών από τον πελάτη και ειδικότερα όταν ο πελάτης:

- παρέσχε κατά την εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα ψευδή ή ανακριβή στοιχεία ή στοιχεία που δεν ισχύουν, εξαπατούν ή παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων,

-μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προσέβαλε τα δικαιώματα της προσωπικότητας τρίτων και ειδικότερα της προσωπικότητας άλλων πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος,

- προβαίνει σε ενέργειες που θα αναγνωριστούν από την Artforma ως ενέργειες ασύμβατες με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις ή τους γενικούς κανονισμούς χρήσης του Διαδικτύου ή ενέργειες που θίγουν την υπόληψή της.

Το πρόσωπο από το οποίο στερήθηκε το δικαίωμα χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν μπορεί να εγγραφεί ξανά χωρίς προηγούμενη συγκατάθεση της Artforma.

2. Με σκοπό τη διασφάλιση της ασφαλούς διαβίβασης μηνυμάτων και δεδομένων σχετικά με τις υπηρεσίες της ιστόθεσης, το ηλεκτρονικό κατάστημα αναλαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα που είναι κατάλληλα για τον βαθμό απειλής της ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών και ειδικότερα μέτρα που χρησιμοποιούνται στην προστασία από τη λήψη και την τροποποίηση από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μεταδίδονται στο Διαδίκτυο.

3. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος ειδικότερα:

- χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, τις διατάξεις των κανονισμών και τους γενικούς κανόνες χρήσης του Διαδικτύου.

- στη μη παροχή και μη διαβίβαση περιεχομένων απαγορευμένων με νομικές διατάξεις, π.χ. περιεχόμενα που προάγουν πράξεις βίας, προσβάλλουν το δικαίωμα της προσωπικότητας και άλλα δικαιώματα τρίτων.

- να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα με τρόπο που δεν παρεμποδίζει τη λειτουργία του, ειδικά με τη χρήση συγκεκριμένου λογισμικού ή συσκευών.

- να μην προβαίνετε σε ενέργειες όπως: αποστολή ή τοποθέτηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα ανεπίκλητων ηλεκτρονικών μηνύματων εμπορικού χαρακτήρα (spam),

- να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα με τρόπο που δεν βλάπτει άλλους πελάτες της Artforma

- να χρησιμοποιεί όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος μόνο για δική του προσωπική χρήση.

IV. Διαδικασία σύναψης της σύμβασης πώλησης

1. Με σκοπό τη σύναψη της σύμβασης πώλησης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να μπείτε στην ιστοσελίδα https://artforma.gr/, να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε και να εκτελέσετε τα τεχνικά βήματα ακολουθώντας τις ειδοποιήσεις που προβάλλονται στον πελάτη και των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα.

2. Η επιλογή των αγαθών που παραγγέλνονται από τον πελάτη γίνεται με την πρόσθεσή τους στο καλάθι.

3. Κατά την διαδικασία υποβολής της παραγγελίας - μέχρι τη στιγμή που πατήσετε το κουμπί επικύρωσης της παραγγελίας - ο πελάτης μπορεί να τροποποιήσει τα δεδομένα που έχει εισαγάγει και τα αγαθά που έχει επιλέξει. Με αυτόν τον σκοπό πρέπει να παρακολουθήσει τις προβαλλόμενες ειδοποιήσεις, τα μηνύματα και τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα.

4. Αφού ο πελάτης που χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα παράσχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα, προβάλλεται η σύνοψη της παραγγελίας. Η σύνοψη της υποβεβλημένης παραγγελίας περιέχει μεταξύ άλλων την περιγραφή των αγαθών ή των υπηρεσιών που έχουν επιλεχτεί, τη συνολική τιμή και όλα τα άλλα έξοδα.

5. Με σκοπό την αποστολή της παραγγελίας, απαιτείται η αποδοχή του περιεχομένου των κανονισμών, να παροχή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σημειώνονται ως υποχρεωτικά και το πάτημα του κουμπιού επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

6. Τα στοιχεία σχετικά με τα αγαθά που προβάλλονται στις ιστοσελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν προσφορά εν έννοια του άρθρου 66 του Αστικού Κώδικα. Η υποβολή παραγγελίας από τον πελάτη σημαίνει τη δήλωση βουλήσεως σύναψης σύμβασης πώλησης με την Artforma, σύμφωνα με τις προβλέψεις των κανονισμών. Η σύμβαση θεωρείται ότι συνάφθηκε τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας του πελάτη στο πληροφοριακό σύστημα του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς. Αφού η σύμβαση συναφθεί, ο πελάτης λαμβάνει ένα e-mail που περιέχει την επιβεβαίωση όλων των σημαντικών στοιχείων της παραγγελίας.

7. Το συμβόλαιο πώλησης είναι στα ελληνικά και το περιεχόμενό του είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.

8. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στους παρόντες κανονισμούς ανά πάσα στιγµή μέσω του σύνδεσμου που βρίσκεται στην κεντρική σελίδα του ιστότοπου https://artforma.gr/, να τους κατεβάσουν και να τους εκτυπώσουν

Η καταγραφή, η προστασία και η διάθεση των στοιχείων της παραγγελίας καθώς και των γενικών όρων (κανονισμοί πώλησης) γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο λογαριασμό σας, αφού συνδεθείτε.

V. Παράδοση

1. Η παράδοση των αγαθών περιορίζεται στην Ελλάδα και γίνεται στη διεύθυνση που δηλώνει ο πελάτης κατά την παραγγελία.

2. Η παράδοση των αγαθών που παραγγέλθηκαν γίνεται μέσω:

- εταιρεία ταχυμεταφορών

Δεν υπάρχει δυνατότητα προσωπικής παραλαβής των αγαθών που παραγγέλθηκαν στο κατάστημά μας. Τα έξοδα παράδοσης είναι τα εξής: η παράδοση είναι δωρεάν ανεξάρτητα από τη μέθοδο πληρωμής και αποστολής. Πρόσθετα έξοδα παράδοσης θα καθοριστούν την ώρα υποβολής της παραγγελίας.

3. Προθεσμία παράδοσης

Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας κυμαίνεται από 7 έως 15 εργάσιμες μέρες (χρόνος παραγωγής: το πολύ 8 εργάσιμες μέρες, παράδοση: το πολύ 7 εργάσιμες μέρες) και υπολογίζεται από την ημέρα υποβολής της παραγγελίας από τον πελάτη.

4. Αλλοίωση αγαθών που υπέστη κατά την προμήθεια

Στην περίπτωση της καταναλωτικής αγοράς το κατάστημα πάντα φέρει ευθύνη για τυχαία βλάβη ή απώλεια αγαθών κατά τη μεταφορά. Αν τα αγαθά παραδίδονται με φανερές βλάβες τις οποίες υπέστησαν κατά τη μεταφορά, παρακαλούμε να δηλώσετε αυτή τη βλάβη το συντομότερο δυνατό στον διανομέα ή να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η καθυστέρηση δήλωσης αυτού του παραπόνου ή επικοινωνίας δεν επηρεάζει τις νομικές σας απαιτήσεις και την ικανοποίησή τους και ειδικά τα δικαιώματα σας που προκύπτουν από τη νομική εγγύηση και ευθύνη για ελαττώματα (παράγραφος VIII των κανονισμών). Η συντομότερη δήλωση των βλαβών που έχετε παρατηρήσει και που συνέβησαν κατά τη μεταφορά είναι πολύ χρήσιμη για εμάς κατά την διεκδίκηση ικανοποίησης των δικών μας απαιτήσεων από τον διανομέα ή τον ασφαλιστή της μεταφοράς.

VI. Τιμές και μέθοδοι πληρωμής

1. Οι τιμές των εμπορευμάτων αναγράφονται σε Ευρώ (€) και περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, της αμοιβής και όλων των άλλων στοιχείων.

2. Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει:

- με έμβασμα

- με αντικαταβολή κατά την παράδοση

- μέσω του συστήματος PayPal.

Η πληρωμή εισπράττεται τη στιγμή αποστολής του εμβάσματος από τον αγοραστή. Σε περίπτωση πληρωμής κατά την παράδοση, η πληρωμή εισπράττεται από τον κούριερ τη στιγμή παραλαβής της αποστολής από τον αγοραστή.

VII. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να αναφέρετε οποιαδήποτε αιτία. Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση λήγει αφού περάσουν 14 ημέρες από την ημέρα που αποκτήσατε την κατοχή του αντικειμένου ή που απόκτησε την κατοχή του αντικειμένου ένα τρίτο πρόσωπο, διάφορο του μεταφορέα, που ορίστηκε από εσάς. Στο κατάστημά μας η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση είναι αυξημένη έως 30 ημέρες. Μετά από το πέρασμα των 30 ημερών από την ημερομηνία που αποκτήσατε το προϊόν που έχετε παραγγείλει στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση λήγει.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πρέπει να μας ενημερώσετε (FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, service@twojelustra.pl, Τηλέφωνο: +44 203 808 5213) για την απόφασή σας σχετικά με την υπαναχώρηση από την παρούσα σύμβαση σε μορφή ρητής δήλωσης (για παράδειγμα μια επιστολή σταλμένη ταχυδρομικώς, με φαξ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο υπαναχώρησης από τη σύμβαση, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση αρκεί να στείλετε το μήνυμα σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβασή σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

Συνέπειες υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας σύμβασης σας επιστρέφουμε όλες τις πληρωμές συμπεριλαμβανομένων των εξόδων προμήθειας πράγματος (εκτός των πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν από την επιλεγμένη από σας μέθοδο προμήθειας που δεν είναι η φτηνότερη μέθοδος που προσφέρουμε), άμεσα και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία οπότε ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος καταγγελίας της σύμβασής σας. Θα σας περιστρέψουμε τις πληρωμές σας με την ίδια μέθοδο με την οποία πληρώσατε, εκτός αν ρητά παρείχατε τη συγκατάθεσή σας σε μι άλλη μέθοδο. Σε κάθε περίπτωση δεν θα πληρώσετε κανένα κόστος σχετικά με την επιστροφή του πράγματος.

Το κόστος παράδοσης κατά την επιστροφή του προϊόντος καταβάλλεται από τον πελάτη. Τα εμπορεύματα θα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την απόσυρση από τη σύμβαση αγοράς στη διεύθυνση: FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, Πολωνία, Τηλέφωνο: + 48 68 422 73 65. Δεν αναλαμβάνουμε την ευθήνη για ζημιές που μπορούν να προκληθούν στο περιεχόμενο κατά τη μεταφορά, επομένως σας συνιστούμε να ασφαλίσετε την αποστολή σας. Φέρετε ευθύνη μόνο για μείωση της αξίας του πράγματος που προκύπτει από τη χρήση του διαφορετική από τη χρήση αναγκαία να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του πράγματος.

  • ο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση από τον καταναλωτή δεν είναι δυνατό σε περίπτωση:
  • σύμβασης στην οποία το αντικείμενο της παροχής δεν είναι προκατασκευασμένο, αλλά είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή χρησιμοποιείται για ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών.
    .
ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
(Αυτό το έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να αποσταλεί μόνο σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

– Παραλήπτης FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, 64-200 Karpicko , service@twojelustra.pl , Τηλέφωνο: + 48 68 422 73 65
 

– Εγώ/Εμείς(*) δια του παρόντος σας ενημερώνω/ενημερώνουμε(*) σχετικά με την υπαναχώρησή μου/μας από την σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αντικειμένων(*) τη συμφωνία αποστολής των ακόλουθων αντικειμένων(*) τη σύμβαση μίσθωσης έργου που σχετίζεται με την εκτέλεση των ακόλουθων(*)/σχετικά με την παροχή της ακόλουθης υπηρεσίας(*)

– Ημερομηνία σύναψης της σύμβασης(*)/παραλαβής(*)

– Ονοματεπώνυμο του καταναλωτή/των καταναλωτών

– Διεύθυνση του καταναλωτή/των καταναλωτών

– Υπογραφή του καταναλωτή/των καταναλωτών (μόνο εάν το έντυπο αποστέλλεται σε εκτυπωμένη μορφή)

– Ημερομηνία

(*) Διαγράφονται τα περιττά.

VIII. Παράπονα σχετικά με τα αγαθά

Αφορά τον πελάτη που είναι καταναλωτής

Είμαστε υποχρεωμένοι να σας παραδώσουμε τα αγαθά χωρίς ελαττώματα. Ισχύει η προβλεπόμενη από τον νόμο ευθύνη του πωλητή για τα ελαττώματα του πουλημένου αντικειμένου (εγγύηση για ελαττωματικά προϊόντα) στο μέτρο που ορίζεται στο άρθρο 556, τα άρθρα 556[1]-556[3] και τα επόμενα άρθρα του Αστικού Κώδικα.

Μπορείτε να υποβάλετε παράπονα:

- γραπτώς στη διεύθυνση: FORAM Sp. z o.o. sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200, Karpicko.

- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: service@artforma.gr.

Στην περίπτωση της άσκησης των δικαιωμάτων που απορρέουν από την εγγύηση – αν το θεωρήσουμε απαραίτητο για την αναγνώριση του παραπόνου – είστε υποχρεωμένοι να παραδώσετε με δικά σας έξοδα το ελαττωματικό αγαθό στην προαναφερόμενη διεύθυνσή μας. Αν λόγω του τύπου του προϊόντος ή του τρόπου συναρμολόγησής του η παράδοση του προϊόντος είναι ιδιαίτερα δύσκολη, είστε υποχρεωμένοι να μας διαθέσετε το προϊόν στο μέρος όπου βρίσκεται. Υποχρεωνόμαστε να διερευνήσουμε το παράπονο άμεσα, όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα υποβολής του.

Φέρουμε ευθύνη που προκύπτει από την εγγύηση αν το πραγματικό ελάττωμα διαπιστωθεί πριν από πέρασμα δύο ετών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού από εσάς. Στην περίπτωση που το αντικείμενο της πώλησης είναι μεταχειρισμένο κινητό, η ευθύνη που προκύπτει από την εγγύηση διαρκεί ένα έτος από τη στιγμή παραλαβής του αγαθού από εσάς.

Σχετικά με το παράπονο που υποβάλλετε προτείνεται: (1) να αναφέρετε τις πληροφορίες σχετικά με το αντικείμενο του παραπόνου, ειδικά τον τύπο και την ημερομηνία εμφάνισης του ελαττώματος, (2) να προσδιορίσετε την απαίτησή σας σχετικά με τον τρόπο εξάλειψης του ελαττώματος (αντικατάσταση του αγαθού με ένα καινούριο, επισκευή του αγαθού, μείωση της τιμής, υπαναχώρση από την σύμβαση – αν το ελάττωμα είναι σημαντικό), και (3) να παρέχετε τα στοιχεία επικοινωνίας του υποβάλλοντος το παράπονο - έτσι διευκολύνετε και επιταχύνετε τη διερεύνηση του παραπόνου από το κατάστημα. Οι συστάσεις που αναφέρονται στην προηγούμενη πρόταση έχουν μόνο τη μορφή μη δεσμευτικών οδηγιών και με κανένα τρόπο δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των παραπόνων που υποβλήθηκαν με παράλειψη των προτεινόμενων πληροφοριών.

Αφορά τον πελάτη που δεν είναι ταυτόχρονα καταναλωτής:

Ο αγοραστής που δεν είναι ταυτόχρονα καταναλωτής χάνει τα δικαιώματα που προκύπτουν από την εγγύηση αν δεν εξέτασε τα αγαθά εντός της προθεσμίας και με τον τρόπο που έχει εγκριθεί για αντικείμενα αυτού του τύπου και δεν ενημέρωσε αμέσως τον πωλητή για το ελάττωμα, ενώ στην περίπτωση που το ελάττωμα εμφανίστηκε αργότερα – αν δεν ενημέρωσε τον πωλητή άμεσα αφού διαπιστώθηκε το ελάττωμα αυτό. Στην περίπτωση έλλειψης ενημέρωσης για το ελάττωμα, θεωρείται ότι έγινε αποδοχή του αγαθού από τον αγοραστή. Τα παραπάνω δεν ισχύουν εάν αποσιωπήσαμε με δόλο το ελάττωμα. Το παράπονο μπορεί να υποβληθεί γραπτώς στη διεύθυνση του καταστήματος και ηλεκτρονικά.

IX. Πρόσθετες εγγυήσεις κατά την πώληση αγαθών στο κατάστημα.

Η Artforma είναι κατασκευαστής των διαθέσιμων στο κατάστημα αγαθών. Η Artforma, ως κατασκευαστής, παρέχει πρόσθετη εγγύηση για τα αγαθά που κατασκευάζει υπό τους όρους και κατά την περίοδο που αναφέρονται στο δελτίο εγγύησης που συνοδεύει τα αγαθά. Η εγγύηση δεν αποκλείει, δεν περιορίζει και δεν αναστέλλει τα δικαιώματα του πελάτη που απορρέουν από τις διατάξεις περί της εγγύησης για τα ελαττώματα του πουλημένου αντικειμένου (VIII των κανονισμών).

X. Παράπονα στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών.

1. Η Artforma αναλαμβάνει ενέργειες που αποσκοπούν στη διασφάλιση της πλήρως σωστής λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, στον βαθμό που προκύπτει από τις τρέχουσες τεχνικές γνώσεις και δεσμεύεται να επιλύσει εντός εύλογης προθεσµίας όλες τις δυσλειτουργίες που αναφέρουν οι πελάτες.

2.  Ο πελάτης μπορεί να μας ενημερώσει για όλες τις δυσλειτουργίες και τις διακοπές λειτουργίας του εξυπηρετητή του ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρακαλούμε να μας αναφέρετε τις δυσλειτουργίες του καταστήματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: service@artforma.gr

3. Παρακαλούμε να προσδιορίσετε τον τύπο και την ημερομηνία της δυσλειτουργίας στο παράπονο σχετικά με τις δυσλειτουργίες του καταστήματος.

4. Δεσμευόμαστε να διερευνήσουμε το παράπονο άμεσα, όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα υποβολής του.

XI. Εξωδικαστικές μέθοδοι διερεύνησης παραπόνων και διεκδίκησης ικανοποίησης απαιτήσεων

1. Σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα χρήσης εξωδικαστικών μεθόδων διερεύνηση παραπόνων και διεκδίκησης ικανοποίησης απαιτήσεων. Η χρήση τους είναι εθελοντική και μπορεί να γίνει αποκλειστικά όταν οι δύο πλευρές της αντιδικίας συμφωνούν:
- Ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί με την αίτηση κίνησης της διαδικασίας εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών σχετικά με τη συνημμένη σύμβαση πώλησης στην Επιθεώρηση Εμπορίου, σύμφωνα με το άρθρο 36 του νόμου της 15ης Δεκεμβρίου 2000 περί της Επιθεώρησης Εμπορίου (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» του 2001 αριθμός 4, στοιχείο 25, όπως έχει τροποποιηθεί).
- Ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί με την αίτηση εξέτασης της διαφοράς σχετικά με τη συνημμένη σύμβαση πώλησης από το διαιτητικό δικαστήριο που λειτουργεί στο κατάλληλο περιφερειακό τμήμα της Επιθεώρησης Εμπορίου, σύμφωνα με το άρθρο 37 του νόμου της 15ης Δεκεμβρίου 2000 περί της Επιθεώρησης Εμπορίου (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» του 2001 αριθμός 4, στοιχείο 25, όπως έχει τροποποιηθεί).
- η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαθέτει ακόμη μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρηματιών (πλατφόρμα ΗΕΔ). Αυτή είναι διαθέσιμη στην εξής διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

2. Οι αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επίλυση των καταναλωτικών διαφορών συμπεριλαμβανόμενης της δυνατότητας χρήσης από τον καταναλωτή εξωδικαστικών μεθόδων διερεύνησης παραπόνων και διεκδίκησης ικανοποίησης απαιτήσεων, καθώς και οι κανόνες πρόσβασης σε αυτές τις διαδικασίες είναι διαθέσιμες στις έδρες και στις ιστοσελίδες των περιφερειακών τμημάτων της Επιθεώρησης Εμπορίου στην εξής ηλεκτρονική διεύθυνση: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

XII. Τελικές διατάξεις

1. Αρμόδιο δικαστήριο για την επίλυση διαφορών με τους καταναλωτές είναι το κατά τόπον αρμόδιο δικαστήριο, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Κώδικα Πολιτικής Δικονοµίας.

2. Η επίλυση τυχόν διαφορών που ανακύπτουν μεταξύ της Artforma και του πελάτη που δεν είναι καταναλωτής, υπόκειται στο δικαστήριο που είναι αρμόδιο για την έδρα μας.

3. Σε θέματα που δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες κανονισμούς, εφαρμόζονται οι διατάξεις του ισχύοντος νόμου και ειδικότερα οι διατάξεις του νόμου της 23ης Απριλίου 1964 Αστικός Κώδικας (ενοποιημένο κείμενο: Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» του έτους 2014, στοιχείο 121, όπως έχει τροποποιηθεί) και του νόμου της 30ης Μαΐου 2014 περί των δικαιωμάτων του καταναλωτή (Πολωνικό ΦΕΚ «Dz.U.» του έτους 2014 στοιχείο 827). Σε περίπτωση που οι παρόντες κανονισμοί έρχονται σε οποιαδήποτε αντίθεση με τα δικαιώματα των πελατών και τις προβλέψεις που προκύπτουν από τις γενικώς ισχύουσες διατάξεις, εφαρμόζονται οι γενικώς ισχύουσες διατάξεις του πολωνικού δικαίου.